pembekoalam her yaşın ayrı sıkıntısı var bence büyüdükçe sorun güncelleniyor ama en azından ordan oraya koşmuyorsun artık koşuşturma azalıyor kendi hallerine çekilme oluyor bir nebze sürekli emzirmek kucakta tutmak öbürünün istekleri falan zor zamanlar gerçekten