Renesmee Daha bu akşam bunu düşünüyordum. Kızım 4 yaşında, oğlum 2 aylık. Kızımda müzikler açar, masaj yapar, kitap okuyup uyuturdum. Oğluma daha bir kere bile yapmak nasip olmadı. Sanırım hepimiz aynı durumdayız. İkisi şu an aynı saatte uyuyor. Kızımı ben yatırıyorum. Onun rutinleri devam. Oğlumu da eşim oyalıyor ama genelde annem uyutuyor. Annem gidince kaça bölüneceğim bilmiyorum. Eşim oğlanı uyutamıyor, kız beni istiyor. 😣