Ebruozym45 jtulub bizimki de öyle kapanmaya 2 aylıkken başladı ama doktora gidin içiniz rahat olsun 🌸
AlinRabia jtulub canım 3 uncu aydan sonra kapnmay baslıyor 18-24 ay arası tamamen kapanmıs oluyor onu dıyorum bnde senın gıbıydım o ayda
jtulub AlinRabia bugün gideceğiz doktora. Benimki de erken kapanmış. Doktor bana; el takip edebiliyor muyum gözlerim şaşı mı diye bakmış. Hepsi iyimiş Oğlumda maşallah bizi takip ediyor gözleriyle şaşılık yok iyi gibi