jtulub Ebruozym45 ben de gideyim hemen doktora :/ iyice gerildim daha erken kapandı aslında. 2 aylıkken falan
Ebruozym45 jtulub bizimki de öyle kapanmaya 2 aylıkken başladı ama doktora gidin içiniz rahat olsun 🌸
bnurr jtulub hayır hem özele hem devlet hastanesine götürdüm çünkü dıştan bilmeyen bir insan bile kafası cok buyuk diyordu bende endişelendim götürdüm iki hastanede ve farklı tam 5 doktora sağlık ocagindaki doktorda dahil genetik olabilir eğer ki çokta buyurse ilaclarla durduruz dedi ama cok şükür ultrasonlarimiz hep temiz çıktı,sizde ihmal etmeyin gösterin ama 🌸
jtulub bnurr eşimin yeğeninin kafası da büyük 2 yaşında. Büyük kafalı doğmuş. Öyle bebekler de var Bıngıldak beni endişelendiriyor işte Yarın göstereyim ben. Çok teşekkür ederim ☺️
Birprensessannesii jtulub benim kızımın da erken kapandı çok şükür bir sorun yok şuan 15 aylık her bebek bir değil bazılarının erken kapanabiliyormus sürekli takipte kalın ama buyuyorsa bir sıkıntı olmuyor
jtulub Birprensessannesii persentil değerleri iyi. Tahlil sonucunu doktor kuzene gösterdim. İyi dedi yine de doktora göstereyim kuzumuzu
bnurr jtulub evet ama önemli olan kapanip kapanmamasiymis birde benim kızım 32 haftalikken kanala girdi 33 den sonra her hafta hastanede yattik doktorlar bunada yoruyor
jtulub bnurr yani dediğinizi anlamadım pek. Ben kafa büyüklüğünden bahsetmiyorum ki bıngıldakran bahsettim. Siz kafa büyüklüğünden bahsediyorsunuz Her beyse minik kuzumuz nasıl şimdi annesi ☺️
jtulub bnurr çarşamba gününü bekliyorum. Tahlil verdik. Sonuçları iyi dedi doktor yakınım ama yine de doktora göstereyim
irem066 jtulub doğuştan bıngıldak çok küçüktü zaten 6 ayda kapandı kafa cevresı her ay büyümelı büyüyorsa sıkıntı yok demek canım
jtulub irem066 inşallah canım tekrar ölçeceğim kendim yapacağım. Ebe belki yanlış ölçtü Annem benimkinin de erken kapandığını söyledi genetik de olabilirmiş Allah yavrularımızı korusun
hndathn jtulub benım kızımada o aylarda saglık ocağında ebe muayenesınde denk geldı. Saçma sapan şeyler söyledi ebe aldım doktoruna götürdüm doktorumuz korkmamak gerektiğini tüm bebeklerının vücudunun vajinal doğum ekarte yaratıldığını bıngıldaklar kapansa dahı basın yan sutur denılen aralıklardan büyümeye devam ettıgını soyledı. Tahlil faln yapmadı 3 aylıkken tırnak ucu kadar olan acıklık 9 ay da tamamen kapandı şuan 4 yasına giriyor turp gıbı elhamdülillah
jtulub hndathn maşallah. Ben de iyi bi doktor bulayım. Kendi doktoru başka ile gitmiş. Gittiğim doktor çok ilgili gelmedi haddime değil ama bilgili de gelmedi. Bıngıldak sorununu bilmesi gerekiyor ama neyden kapanabileceğini söyleyemedi :/
AlinRabia jtulub bızımde 3 aysan sonra kapanmaya başlamıs dedı doktorumuz 3 uncu aydan sonra kapnması normal tamamen kapanmamıştır o zaten suan kızım 18 aylık tamamen kapndı bıngıldagımız
jtulub AlinRabia maşallah bizimkine çocuk doktoru 2 aylıkken kapandı dedi bi şey demedi. Sonra içime kurt düştü geçen hafta gösterdim tahlil istedi doktor Sonuçları bekliyoruz
AlinRabia jtulub mutlaka goster bn hatta 3 uncu korkmustum cevrem erken kapanmıs dıyınce direk gıttık doktora normal 3 uncu aydan sonrası dıyınce rahatlamıstım tamamen kapanması 18-24 ay arası zaten
jtulub AlinRabia 18 ay nere 3 ay nere dedim ben de endişeliyim işte. Merakla randevu günümüzü bekliyoruö
AlinRabia jtulub canım 3 uncu aydan sonra kapnmay baslıyor 18-24 ay arası tamamen kapanmıs oluyor onu dıyorum bnde senın gıbıydım o ayda