Noname21 3 yaşında oğlum var sürekli neden diye soruyor akşama kadar bin kere neden diyordur bazen babaannesi halasiyla görüntülü konuşuyorlar kapatacak oluyorlar sırf konuşsunlar diye iyi sen napiyosun diyo. Oğlum biraz dur dilin şişiyor demi konuşmayınca diyorum yüzümü tutup anne bana bak benimle konuş diyo