Noname21 7 yaşında aşırı konuşuyor. Sürekli hıhı, evet kızım, aynen öyle, aa evet, tamam kızım, yetti kızım, hadi susmaca oynayalım, yeminle kafam şişti, biraz da akşam babana konuş cümleleri yankılanıyor. Ve birde oğlum var oda 3 yaşında oda başladı konuşmaya huniyi takıcam artık