smy2606 merhaba benim bebeğimde aynıydı o dönemler 4.aya girişimizde bıçak gibi kesildi gaz azaldı yani birde üzerine reflüsğ vardı sürekli kusuyordu artık ne yapacagımı şaşırıyordum dediğiniz gibi 3 kişi bizde zor bakıyordul bir bebişe :) şuan hala aynıyız 7 aylık olduk ekgıda ile gaz sorunlarımız tekrsr başladı uykusunda bile gaz cıkarır oldu gazdan uyuyamıuor hatta ağlayıp kendını uyandırıuor dediğiniz tüm damlaları denedim hiçbirinin bir gram faydasını görmedim keçi sütlü mama kullanıuorum o biraz daha iyi geldi gaz konusu azaldı ilk 4 ay aptamil conformil kullanıyordum