smy2606 Ahh ah canım anne seni o kadar iyi anlıyorum ki. Dediğin bütün yöntemleri biz de denedik, aynı damlaların hepsini sırayla kullandık. Hiçbiri asla fayda etmedi. Yapmadığım masaj, denemediğim teknik, gitmediğim doktor kalmadı. Acile 3 kişi bu çocuk ölüyo heralde korkusuyla ağlayarak gittiğimizi bilirim, hastaneye girdiğimizde ağlayışını görenler bile öyle sandı. Tam 4 ay çektik, 17 saat hiç uyumadan durduğu günler olurdu, el kadar bebekti daha bunu nasıl yapabilirdi anlayamıyordum, bi yarım saat uyusun diye kıpırdamadan kucağımda tutardım. Evde yalnızken battaniyede sallayamadığım için kollarıma yatırır hoplatırdım sonucunda bileğimde kist oluştu :) Arabada sakinleşir falan derler ya yalan, o da ayrı bi krizdi bizim için kısacık mesafe bile gitsek ağlamaktan helak olurdu. Şehir dışına çıkmak gibi bir hata yapmıştık eve gelene kadar camiye mi markete mi girip de sallamadık :) Eşime verip hızlıca bi duşa girerdim ağlama sesi kulaklarımdaydı koştur koştur çıkardım bazen ağlamıyormuş halbuki ama ses kulağımda o kadar yer etmiş, panik içime o kadar işlemişti ki uzun bi süre ben hep o sesi duydum 😂 Neler neler yaşadık gerçekten çok zor, kalpten sarılıyorum Allah kolaylık versin. Bu normal bi ağlama değil çocuğuma bir şey olacak korkusuyla o ağladıkça ben de ağlardım. Damlaların hiçbiri işe yaramıyor da sizden ricam nurse harweys colex şurubu deneyin geç keşfetmiştim maalesef ama bize sadece o iyi gelmişti. Evet kolay değil ama geçecek size tavsiyem mümkün olduğunca bol bol koklayın, ağlasa da fotoğraf çekilin. Bebeğimin olsa da benim o zamanlara dair fotoğrafım yok denecek kadar az. Dün yaşamışım gibi anlatabilirim ama benim minnoşum 2 yaşını geçti bile kısa bi süre sonra hikayeniz daha da güzelleşecek inşallah ❤️