zeynepikra25 bizimki emzik de kullanmıyor evin içine çingene beşiği kurdum o bile fayda etmiyor iki kişi karşılıklı sallıyoruz gece gündüz demeden yoksa hiç bir şekilde uyumuyor, eğitim vermem imkansız çok ağlayıp krize giriyor, anca meme de yada karşılıklı sallayıp uyutuyorum daldıktan sonra çingene beşiğini içine koyuyorum. Ben veremedim eğitim, ağlatarak da uyutamam olmadı yani. Yanına yatınca her şey çok güzel 2 saat uyuruz beraber ama yanına yatmadığım zaman 15 dk uyuyup kalkıyor.