kaya97 Bebeklerinizi yüz üstü mü yatırıyorsunuz sırt üstü mü kızlar sırtına pişpiş yaparak uyutuyorum yazan çok da nasıl olduğunu merak ettim
ArvenMom kaya97 kızım nasıl yatmak isterse o şekilde uyuyor uyuma şekline karışmam mümkün değil yastık battaniye bile kullanmıyor kendi kendine uyuyor uyuma arkadaşına sarılarak
onbesagustos emzirdikten sonra yüzüstü yatırıyorum sabaha kadar öyle yatıyor 57 günlüğüz gece 2 defa emmeye kalkıyor, en derin yüzüstü uyuyabiliyor çünkü yoksa sırt üstü saat başı kalkıyordu..
kaya97 onbesagustos benimki 4 aylık dönüyor işte nasıl yapsam bilemiyorum yüz üstü koyduğumda emziği nasıl vericem o kafamı kurcalıyor
leylosozer onbesagustos aynı benim de 55 günlük sadece yüzüstü yatıyor gündüz 3 saatte bir kalkıyor gece 6 saat falan uyuyor
onbesagustos kaya97 kenarlarına destek yapın dönemeyeceği şekilde, emziğide uykuya tamamen dalınca çıkartın🙃
bebisela kaya97 yuz üstü tehlikeli değil mi ya 4 aylik olsa bile .. benim bebegimde yeni girecek 4 ayina ama tedirgin oluyorm hatta hep sağına yatmaya calisiyo kafasinda ufak bi yamukluk oluştu. Ben ne kadar çevirerek yatirsam da yastikla dönmesini engellemek için yine ne yapıp edip sağına yatiyo
kaya97 onbesagustos oooo dönemezse varya kıyameti koparıyor çığlık atıyor 😂 4.ay atağı çok fenayız çok
belismomsss24 60 günlük bebeğim kusar korkusuyla yan yatırıp popişini pışpışlayarak uyutuyorum. Bazen pışpışlamama da gerek kalmıyor reflü yatağına yatırıp yan ceviriyorum emzik veriyorum kendi kendine uyuyo
kaya97 belismomsss24 o dönemlerde benimde çok rahattı ama 4.aya girdiğimden beri çocuğum resmen bambaşka birine dönüştü asla bu şekilde yatmıyor
seymakst kaya97 Ben de şuan 3 ay 15 günlük bebeğim beni emerken artık uykusu gelince ağlıyor emziği veriyorum ve uyumaya devam ediyor genelde yastıkda dik şekilde dizlerime yatırıyorum yarım kundak ve penye şapka ile gözlerini örtüyorum pek sevmese de azıcık piş pişle aşağı yukarı az sallantıda direk dalıyor ama sanırım 4 aya girmeye yakınız ve uyku problemi yaşıyoruz umarım hemencim atlatırız cok zor 😂
symbebek kaya97 biz 6 aylığız oğlum güzel uyuyor 4. Aya bi girdik çocuk bi anda değişti 1.5 hafta sürdü ama ondan sonra her şey daha güzel oldu dişini sık sabret ben yanımda yatırarak uyutmaya başladım uykuya dalmayı öğrensin diye şimdi yatırıyorum yatağa yan pozisyon dandinş açıyorum kendi kendine uyuyor artık arada bir emziği düşerse emziğini veriyorum
ggmomy kaya97 4. Ay uyku gerilemesi dönemi geçici bir süreç merak etmeyin rutin yapın uyusanda uyumasa da sevdiğine en yakın rutine devam edin gececektirnbirwz sabır
bebemalparslan seymakst merhaba bebeğiniz gazlı bir bebek mi kız mı erkek mi bizimki de 3 ay 16 günlük
esma_24 seymakst nasıl şapkayla gözlerini örtüyorsunuz uyuduğunda açıyor musunuz bende battaniyeyle örtüyorum ama uyuduğında açıyorum ondan soruyorum
hln132 20 gunlukken gazdan dolayı yüzüstü uyutmaya başladım gece bir kez uyanır şuan 4.aydayiz donebiliyior ama uyurkn dönmüyor hala yüzüstü uyuyor
Mzehra @kaya97 4 aylık maalesef ayakta sallayarak uyutuyorum uyku eğitimine cesaret edemiyorum biraz geçsin başlayacağım ama
Tazeanne68100 Mzehra bnde aynisini diyordum diş geliyor yok 6 ay atağı 8 ay atağı diye diye 9 aylik oldu cani isteyince mayisinca memede bırakıyorum uyuyor ama genelde sallayarak uyuyor bi türlü veremedik bi vereyim dedim iyice uykusu gelsin dedim 4 saat uyumadı en son uyudu 30 dk gecemiz mahvoldu ama 1 hafta sıkmak lazımmış dişi bende cesaret edemedim daha
heygorl Yüzüstü çok tehlikeli dönene kadar özellikle. Kusarsa ciğerine kaçabilir. Lütfen yüzüstü gündüz değilse siz yanında değilseniz başvurmayın
denizyildizi_ Bugün tam 4 aylık oldu , sağa sola dönebiliyor ama tam tur donemiyor yüz üstü yatirsam herhangi bir şey olur mu acaba hiç denemedim şimdiye kadar
mrvfdn denizyildizi_ kafasını cevırebılır 4 aylık bebek cok rahat ben hep yuz üstü yatırırım yastık yorgan falan kullanmıyorum tabi
EgeM24_ Bizimki kendince uyumaya çalışırken yüzü üstü uyumayı keşfetti o günden beri de yüzüstü uyuyor
Momtobe bebisela 15 günlükken başladım yüz üstü yatırmaya çok daha uzun ve güzel uyuyor öyle doktorunada sordum boynunu rahat çeviriyor merak etme demişti 4 aylık hala öyle uyuyor🥰
Mryasmin (22aylik) Sırt üstü koyuyrm ben ama oğlum hemen sağına dönüyor. Emzirip beşiğine koyuyrum saatlerimiz belli olduğu için çok beklemiyrm yanında . Hasta olduğu zaman kendi yatağıma alıyrm odasında durmuyor o zamanlar elimi tutup öyle uyuyor
semanurmihra Mryasmin Merhaba kaç aylıkken başladınız böyle yapmaya ben ayağımda sallıyorum 12 aylık kızım ayağımda derman kalmıyor yanıma yatırıp uyutmaya çalıştım ama hemen kalkıp emekliyor kalkmasını engelledigimde de aşırı ağlıyor