Friends çok çok geçmiş olsun bende de travma oluştu sürekli sürekli boynuna bakıyorum biz hastanede falan da yattık bu süreçte ve bize de büyük büyük testler önerdiler onları yapmadık ve zamanla küçüldü ama tabii elimle baktığımda hala elime geliyorlar. Aynı sizin gibiyim ben de. Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat afiyet uzun sağlıklı ömürler versin. Anne olmanın bir zorluğu yok endişe dışında