larindidems
Merkeze bir saat uzaklıkta heralde haritadan bakıldığında öyle gözüküyor,Hava çok soğuk zaten şuan öyle gezecek enerjisi olmaz fazla da gezmeyi seven birisi değil işi olduğunda çıkarsa çıkar,Patnos dan biri öyle birşey demişti de yalan yanlış bilemiyorum(açıkçası bizim çevre ilçelerde bile yok AVM pek inandırıcı gelmedi)Ama inşaallah olur isteriz hiç de fena olmaz yanii😄 Teşekkür ederim😊