Orenda_ yani ne iyi ne kötü diyebilirim orta yani ama gelistiryor kendini ilçe yeni magazlar vs aciliyormus zaten canm soğuk olduğu için öyle her zman evden cikilmiyor 🤗birlikim için uygun ilçe yeme içme uygun bir tık batıya göre kira net bilmiyorum canm daha ne söylesem bilemedim 🤗😁