656865 nslhnak yok canım yok doktora götürdüm 10 güne patlar dedi patlamasa sıkıntı olur damağında sürme kisti var dedi
Prenses_annesi22 mom42x bak önde beyaz mınıcık gözükyor dişleri patlamak uzere ama nzman patlar allah kerım
mom42x Bizimkide boyle 5 ay 12 günlük anlayan bayanlar var mi kaç günde cikar tahmini? Valla bebek az çekiyor gibi hallere gidiyor bakalim ? 😔
cacaaaaaa 656865 8.aydan bildiriyorum hala çıkmadı 4.aydan beri ara ara huzursuz kulağını tutup ağlıyor
Prenses_annesi22 656865 bızımde aynı altdakı 2 diş şişmiş önler cok aglyo uyku yok memeyı cıgnıyor tetagil granür al cok ıyi gelıyor kızımda 2 yasına kdr kullandm suan jel kullanyorm fakat elımde olsa granur alıcam bnde mafettı bızı bu diş
ayac 656865 aynısı çıkmıştı diş incisi dedi dr olurmuş öyle . İlk dişini 4. ayda cıkardı tetagil iyi gelmişti