zuzunur oğlum 20 aylık eşim bayadır ikinciyi yapma derdinde sürekli bunun değerlendirmesini yapıyoruz ama ben istemiyorum oğlum çok hareketli çok fazla hareketli asla beş dk oturmaz emerken bile amuda kalkar o derece ve uyku nedir bilmiyor eğer ikinci çocuk yaparsam ben psikolojik olarak kaldıramam bunu bide oğlum bana çok düşkün biraz kıskanç eşimi bile yanıma oturtmuyor başka bir bebeği kucağıma alayım annesine ver diyor bende eşimi öteliyorum oğlum çişe alışsın anne çişim geldi demeye başlasın ondan sonra yapalım diye ama bakalım ne kadar dayanabilicem bu ısrarına 😅