FmBetull kelebegiminannesiyim Benimki aynı bu şekil 5 tane çok seviyorum duruşunu ama kibrit çöpü model olduğu için altın olmadığını düşünenler oluyor😅
FmBetull serifedonmez Benimkiler 12 şer gram öyle çok hafif değiller ayrıca bence bileziklerin hepsi yamuluyor daha önce 50 gramlık burma takıyordum ardalardan çok yamulmuştu😅
alpsmother_ serifedonmez burma al modası hiç geçmiyor 😂 ajdalar şimdi herkeste ve insan bakınca sahte ya bu diyor
Golf serifedonmez ajdaların rengini bir türlü sevemedim ya çok değişik sarı bence o kadar zarifte durmuyor değirtireceğim kendiminkileri, 50 grlık başak modeller var onlar hoşuma gidiyor ama sadece bir tane takılacak şangır şungur olmayacak
Cangul eflin_bebe ben en son geçen hafta aldim o zaman bir dusuktu 10 gram 27.500 du şuan 29 felsn 28.500 de olabilir bu civarda
msaf5152 serifedonmez ajdalar 10 gramken sağlam oluyo mesela ama burmada 10 gram bulmak zor. Ben az az demeden ajda biriktirdim hep
bahar5441 serifedonmez 4 tane ajdam var güzel ama çocuktu ev işiydi derken yamuldu hepsi kolumda 😀 Burmayı beğenmiyordum ileri yaş takısı gibi geliyordu ama ona da bir heveslendim, burmaların başak tarzları da çıkmış
NatashaRomanoff serifedonmez klasik bilezikleri sevmiyorum takmıyorum. Cartier’in muadili olandan 1 tane kalın var heves edip yaptırdım. Birde kelepçeli bilekliğim var. İkisine bayılıyorum. Ama Ajda bilezikte heves ediyorum yatırımı kolda taşımak için hemde zarif 🌸🌸
Osmaniyelianne serifedonmez burma bilezik başak modeli 4 tane vardı araba için verdim çok şık duruyor