serifedonmez Kızlar siz olsanız hangisini alırdınız ajda alanlar memnun mu ajdaların sahteleri gerçekleriyle ayırt edilmiyor deniyor doğru mu
kelebegiminannesiyim serifedonmez AJDA çok zarif duruyor. Günlük hayatta da çok rahat kullanılabilir.
Beyzaecrin96 serifedonmez ben Ajda aldım 2 tane cok kibar ve hoş 🥰 yatırım amacıyla da takmak içinde cok güzel
Ygtoglm-- kelebegiminannesiyim bunun duruşu hiç güzel gelmedi bana ya aralardaki yamuk olanlar 🙄 tabi zevk meselesi alırsınız inşallah
serifedonmez kelebegiminannesiyim inşallah alırsın canım sahteyle gerçeği ayırt edilmiyor dıyolar öyle mi sence
FmBetull kelebegiminannesiyim Benimki aynı bu şekil 5 tane çok seviyorum duruşunu ama kibrit çöpü model olduğu için altın olmadığını düşünenler oluyor😅
YumukluSucurtaa serifedonmez kesinlikle Ajda kuyumcu sağlamsa sıkıntı olmaz ben genelde aldığım kuyumcuda bozdururum direk
hayalperest2310 serifedonmez elde zarif duruyor ajdalar ama benimkiler hep burma eşim bunlar çok ince yamulur kafasında o yüzden de yatırım olarak hep burma aldık
Nefesin_Annesi0 Geçen sene Ajda kullandım artık 10 kişiden 9 uunda Ajda var çok sıkıldım ikili burmalara çevirdim Ajda çok hoş ama çok basitleşti
hayalperest2310 serifedonmez aynısı valla 😂😂hatta takmak için hoşuma gidiyor alalım dedim de almıyor bende burma sevmem takmam da
FmBetull serifedonmez Benimkiler 12 şer gram öyle çok hafif değiller ayrıca bence bileziklerin hepsi yamuluyor daha önce 50 gramlık burma takıyordum ardalardan çok yamulmuştu😅
Ocakalti serifedonmez ajda kullanıyorum çok rahat oluyor hem ben burdayım demiyor dikkat çekmiyor spor duruyor hemde günlük kullanıma uygun
Cangul serifedonmez bende 5 tane ajda var ben çok altın sevmiyorum ev almak için yatırım amaçlı biriktiriyorum ondan birsey olmasin diye koluma takıyorum ince ama şöyle 15 gram felan alırsanız yamulma olmuyor 10 gramdan oluyor malesef ben hiç çıkarmıyorum ama
Cangul eflin_bebe ben en son geçen hafta aldim o zaman bir dusuktu 10 gram 27.500 du şuan 29 felsn 28.500 de olabilir bu civarda