yagmurkokusu_ annem 12 sene kullandı çamaşır makinasını ve güzel yıkıyordu ıfak tefek sıkıntılar dışında sonrasında sattı yani başkası kullanmaya devam ediyor taş gibi makina. Plazma televizyonu hala kullanıyorlar o da 12-13 yıllık gitti gidecek ama iyi kullandılar bence hiç bozukmadı ayrıca teşhirden almışlardı