yagmurkokusu_ buzdolabım Vestel 6 sene olcak alalı ama bin pişmanim. Önce üzerindeki dijital ekran gitti. Kablodan dediler değiştiler tekrar gitti. Dediler ki ekransiz kullanın zararı olmaz dediklerini yaptım. Sonra motoru gitti. Onu yaptirdik sonra gazmı ne gitti. Bunların hepsi peşpeşe oldu. Şuanda Allah’a emanet çalışıyor. Birdaha bisiy olursa zaten alıp atıcam çöpe yetti. Tekrar alırsam dolap falan asla ama asla Vestel sokmam evime