Omeraslan Dedektifgadget yarında Sivas’a yağacakmış inşallah. Bekliyoruz oğlum için sabırsızlanıyorum ☺️
3kedili2bebekli Dedektifgadget ay neresi burası Avrupa yakası henüz yağmurlu kar da görelim inşallah bu sene 😍
crybaby Dedektifgadget ay bende ona heyrcanlıyorum burda da yağarsa ilk işim verayı çıkarmak olacak 😍
minervadefne Bu sene yağsa da çocuklar kar görse geçen yıl İstanbul’a yağdı oda 10 dk sürdü eşim çıkardı koşa koşa kızımı iyi ki çıkarmış çocuk onu gördüğüyle kaldı🥲 Kar diye sayıklıyor
Beyninizikullanmakucretsizdir Dedektifgadget bizim buraya kar yağmadı daha hava durumuna göre yarın yağması bekleniyor 😍