kedilipicama Dedektifgadget yaa araba ayrı kar görüntüsüyle ayrı güzel olmuş 🥰 biz İzmir🙋♀️ biraz kar yağışı zor goruruz 😁
SevimliHayaletCasper Dedektifgadget yağmur olur mu 5 senedir kar görmedim 😢😢 5 sene önce gördüğümde de anca 10 cm kardan adam yapabilmiştik
limonzeytinmom Dedektifgadget anaaaaam ilk kar düştü mü biz İstanbulda Avrupa yakası dayız daha göremedik maşşşşşaaaallllah 🤩🤩🤩🫶
D_deniz Balkizlarim biz de Avrupa Okmeydanı tarafı. Geçen yıl her yere yağdı ben 1yudum kar görmedim valla…… Bu sene umutluyum bakalım :)
Usnac1995 Dedektifgadget Araba çok şeker 🫠 Ayyyy bende camdan bir baktım lapa lapa. Bugün eşim dükkanıda açmadı, bizim evde bayram havası var. İçim şenlendi be ❤️
Dedektifgadget Usnac1995 Araba çok şeker Teşekkür ederim 😍 eşim tamirci merakı var evet kızımın uyanmasını bekliyoruz kar fotoğrafi çekmek için 😅🎉