Bioderma intensive baume alin kullanın.. kesinlikle normal değil bu kadarı. Benim bebeğimde de vardı bu kadar degildi tabi . Sonra vucuduna yayilmaya başladı sut ürünlerini kestim ve kremi kullandim geçti. Sadce süt olarak düşünmeyin çikolata paketli gida her seyi kesmeniz gerekiyor . Ben mesela fark etmeden icinde sut bulunan bir besin tukettim hemen küçük kabarcıklar çıkmaya başlamıştı. Eger gecmezse de doktr loccoderm yazdi bize kortizollu ama 3 günden fazla kullanmayin dedi. Ben süt ürünleri yemememe ragmen devam edince baktım yumurtaya da var alerjisi. Kısacası baska urunleri yiyince de vücudu tepki veriyor mu ona bakin. Zaten bu halde muhtemelen cok huysuzlanir