Lavinia_- Kızlar Yenidoğan bebeğimin yüzü bu şekilde oldu doktor normal dedi ama ne kullabilirim geçmesi için
aslanaybarsmom Lavinia_- merhabalar yani sağlık ocağına götürdüyseniz oradaki doktorlar her şeyi normal dediği için bence onları çok dikkate almayın başka bir doktora götürün gerekirse özel biz de yaşadık aynısını sizinki kadar yoğun değildi ama tüm yüzündeydi bir süre süt ve süt ürünleri ve bana kalırsa bir sürü yumurtada yemeyin geçmiş olsun
Yigit_Yagiz_Moms Lavinia_- benimkinde de vardı ama daha azdı. Seninki baya çokmuş canım başka bir doktora götürmeni tavsiye ederim cildiye olabilir
OLaaBalito_ Lavinia_- normal canım benim bebeğim de 3 aya kadar öyleydi hatta tüm yüzü öyleydi 🌸 sürekli nemlendir
pantenkelebek Lavinia_- hiç normal görünmüyor çok kötü olmuş yüzü süt alerjisi olabilir süt ürünlerini yemeyin nemlendirici sürün bol bol dus aldırın
askbebegimmbenim Lavinia_- ah yavrum ya kulaklarına kadar yayılmış. Bence bukadari normal değil. Evet bebeklik döneminde sivilce tarzı oluyor benimkindede oldu ama bukadar yoğun değildi buna benzemiyordu. Başka bı doktora daha götürmekte fayda var
aybarsmftoglu Egzama . Hemen süt ve süt ürünlerini kesmelisin emiyorsa. Benim oğlumda böyleydi . 3ay kestim alerjisi de geçti çok şükür
Hanifemusa Doktor bu yuzun neresine normal dedi . Yazık bebeğe. Başka doktora götürün Arkadaşın dediği gibi süt ve süt ürünlerini bir süre kesin .
gizem6767 KLORAK aynen öyle arkdasmnda oyleydı ilk de, anlayamdlr sonra anladı alerjı gecene kadar süt urunlerı yememstı yumurta, bıle yememstı onada alerjısı varms
Lavinia_- aslanaybarsmom hayır normal hastaneye götürdüm doktorda çok iyiydi aslında çok ilgili bir doktor şuanda çok üzüldüm normal sanıyordum çok kaşıyor suratını 😞
Nurcaseyler Benim bebeğiminde böyleydi doktorumuz yeni doğan döküntüsü olduğunu söylemişti 1 aya kalmadan geçmişti bizim