teachersrn Feyzan bende de var bir tane. Mart sonuna kadar tüketilmesi lazım. Siz nerde oturuyosunuz, İstanbulsa gelip alabilirsiniz
Nurdanalkanozkan Feyzan hayır kapalı kutu adresi yazın ben kargolarım isterseniz kaç kutu gönderiyim size elimde 8 kutu var