gencmom_ Ben de öğretmenim ve ilaç etkiler beni diye birçok kez derdimi bu şekilde anlattım. Psikiyatri doktoru, zaten ilaç kullanmak istemeyen birçok hasta oluyor bu yüzden terapiye yönlendiriyoruz dedi hemen beni hastanenin uygun bir psikoloğuna yönlendirdi hemen beni psikolog odasına çağırdı ve 40 dk lık bir ön görüşme yaptık, sonra bana randevu verdi her ay gelmem için. Duruma göre ilaça başvurabiliriz ama şuanlık sıkıntı yok falan dedi. Tabi bu devlet hastanesi öyle söyleyeyim size. Özeller ne yapar bilmiyorum