Kızlar artık zamanı geldi çok şey yaşadım çok kayıplarım oldu 6 yaşından beri kendimin farkındayım ve psikatriye gitmeye karar verdim
Sizce özel hastane mi daha ilgili iyi olur veya devlet mi?
2.sorum da ehliyet almayı düşünüyorum etkilenirmiyim bu durumdan?