aysebyrak Tam ben yazacakken sizin yorumunuzu gördüm. ☺️ Benim kızımın adı da Gülce . Eşimle 12 sene önce ilk tanıştığımızda bana Gülce şiirini göndermişti, hatta telefonuna da Gülcem diye kaydetmişti beni. Bizim için de çok anlamlıdır . O zaman karar vermiştik kızımız olursa adı Gülce olacak diye . 4 buçuk aylık Gülcemiz. Hiç yaygın değildi o zaman ama şuan baya duyuyorum 🥲