SinemDuha oğlumun ismi Oğuzhan, tüp bebek transferi olmuştum secim zamanıydı yatak istirahatindeydim Oğuzhan ugurun programını izlerken böyle bir oğlum olsun istiyorum oğlum olursa ismini Oğuzhan koyacağım demiştim bu arada transfer tuttu hemde ikiz, kızımın ismini cok düşündük ikiziyle uyumlu olsun dedik Perihan düşündük, nihan düşündük ben içime sindiremedim kayınpederimin ismi sefer eşimin ismi sezer kızımın da ismi sezen olsun dedim 31 haftalık hamileyken ayyuce karar verdik sonra da nedense açelya olsun dedik ve içimize çok sindi daha net değilken 32. Haftada doğuma alındım açelya oldu 😍