Aselikra inşallah olmayacaktır bol bol emzir bağışıklığı için. Benzer birşey geldi birimde başımıza. 6.hastalık diye bişey var kızım geçirdi. 2-3 gün ateşi çıktı sonra vücudunda döküntüler oldu ve geçti. Sizde de olacak diye bişey yok. Endişe etmeyin takip edin