1tazeanne1tazebaba kizinaasikbiranne herşeyin hayırlısı tabi ama daha 2 yaşında bir oğlum var eğer olursalar plansız olmuş olur
kizinaasikbiranne 1tazeanne1tazebaba be Nim kızımda 2 ay sonra 2 olucak bende kızım kendini toparlayana kadar düşünmüyorum.
zehra0208 1tazeanne1tazebaba ben de bu ay 11 gün geciktim test de yapmıştım negatifti ama yine içim içimi yiyordu 😁