Gzmelamerhaba Ben yasemin ancak katildim Ben 3evlat imi kaybettim suan 6yasinda bI oglum ve 3 aylik bi kizim var oglum çok zordu bakamadim ninem bakti sonra öyle durumlar yasadim ki 3evlat kaybettim hepsi karnim da 6 7 8aylik di yapsaydi lar da uyumasaydim simdi kizim var ama o da rahatsiz uyumuyo uyutmuyo ama yeterki yasasin uyumak istemiyorum cunku gece 3 4 suralari nda bi sesle uyaniyom kizimin can cekisiyle meger nefes alamiyo can cekisiyo Ben kalkiyom kucagima alip dua edip opup kokluyom agliyom yasasin nefes alsin diye dua et arkadas nefes alsin da uyumayalim