Elifnr Yemin ediyorm ciddi anlamda kafayı yicem 10 dk arayla uyaniyo zehir etti bana bu dünyayı canım dan bıktım ayağımda bir saat salliyorm yatağına koyuyorum tam bende uykuya gecicm basliyo ağlamaya ve sabaha kadar yemin ederim 30 kere kalkiyrm yataktan 8 buçuk aylık oldu ama git gide zor oluyo bakması aglayark yaziyorm napcam benn napcamm böyle alerjik bide kanda temiz çıktı deri testinde yumurta alerjsi çıktı ama hala gecmiyo kasiniyo sürekli vücudunda ufak ufak yara gibi kabarcıklar var kasiyip duruyo bana nolur bi fikir verin kendime ayira bildgm tek vakit tuvalete gitmek onun dışında bütün ilgim sevgim kalbim herşeyin onun ama ben canımdan bıktım artk
Duhamm-91 Elifnr canım sakin ol böyle bişey çözemezsin önce bi sakin olmanı istiyorum lütfen sen annesin güçlü olman lazım o daha savunmasız onu da bi düşün
Bsr Elifnr şuan ben temsilisin. Şuan bende ayagımda hala sallıyorum ağlıyorum artık karnı gur gur devamkı 6 aylık oldu ama asla gaz gecmedi hatta şimdi diş başladı ne geceliz var ne gündüzüm benimde yardım edenim yok ne yazıkki bende tek benimki böyle swnıyordum
Elifnr Duhamm-91 hep sakin olmaya çalışıyorum ama öyle anlarım oluyorki ben benlikten cikiyorum uykusuzluk yorgunluk kendimden korkuyrm artık 😟
Duhamm-91 Elifnr canım anlıyorum ama onun bi sıkıntısı var kaşınıyor şuan aynı şeyi bende yaşıyorum bak uyku uyumadım çok kötü ben böyleyken bak o bebek onu düşün ne kadar olumlu gidersen çocuğa o kadar iyi ilerler öncelikle yarın ilk işin hastane olsun bu kaşıntı uyutmuyor belli ki bephantolün kaşıntı kremi var çocuklara kullanılıyor diye biliyorum ama sor çok iyi geliyor
Elifnr Duhamm-91 Allah yardımcımz olsun kolay değil çok zor bisy çıkmadı mustelanın şampuanı nemlendircsni birde yara için ayrı bi kremini verdi iki aydır kullanıyorum bir tek kortizonlu olan travazol yaradı hiç biri bı ise yaramiyo bu sefer cildiyeye gidicem inşallah 😔
Duhamm-91 Elifnr peşini bırakma aklına hep bunu isteyerek yapmadığı aklına gelsin o da bu durumdan çok rahatsız olumlu düşün iyi olucak herşey düzelecek merak etme bu günlere gülüceksin herşey geçici ama onu sevmeyi ihmal etme gerekirse al yanında yatır ben hep yanımda yatırıyorum bian olsun ayrılamıyorum çünkü onların bize annelerine çok ihtiyacı var umarım içini az da olsa rahatlatmışımdır 🥰
Aysekya Elifnr sizi o kadar iyi anlamıyorum ki, benimki 3 aylık doğduğundan belli gaz problemi sonra kabızlık sıkıntısı çıktı her hafta hastanedeyiz geceleri kaç defa kalkıyorum sayamıyorum artık en son bittim uykusuzluktan gözlerim ıslanıyor açamıyorum bile bende bazen yaşamak istemiyorum çok zorlanıyorum Çocuğuma o kadar düşkün olduğum halde birde. Ben gece uykusuna alıştırdım fakat bazen sıkıntısı çok olunca uyumuyor sizinki gibi ben ailemden yardım alıyorum kız kardeşim veya annem ya onlar geliyor ya ben kalmaya gidiyorum çok iyi oluyor. Sizde birilerinden yardım alın emzirip verin veya sağın 2 saat uyuyabilsemiz bile yetiyor kendinize gelirsiniz
Elifnr Duhamm-91 onu okadar çok seviyorum ki ilgimi hiç eksik etmiyorm ama işte uykusuz kalinca zombi ye dönüyorum inşallah her şey yoluna girer sizede teşekkür ederim güzel motiveniz için ♥️
Elifnr Aysekya canım emzirmiyorum bir aydır bitti bizde o iş malesef 😔yardım alablgm kimsemde yok uzak bana herkes Allah yardımcımz olsn
Aslozkn Tek ve kesin önerim emziriyorsaniz. Yediklerinize dikkat edin. Paketli ürün, kimyasal deterjan, camasir suyu, parfum, deodorant..kullanmadiginizdaki farki gorün Ve rukye ayetleri... Dinleyen her bebegi sakinlestirir.
Smyra58 Aslozkn ben çamaşır suyunu paketli ürünleri çok kullanıyorum onla bebeğin uyumamasının ne alakası olabilir ki ?
Kahvegerek Elifnr bizimde ileri boyutta bir egzamamız vardı yanaklarda hiç uyumadığını deli gibi kaşıdığını kanattığını gördük maalesef ama alerji değildi 5. Ayında kendiliğinden geçti hafifletici çok krem kullandık kortizonlu da çare bulduk tavsiye edemem tabi ki zor bir dönem ama geçici 😔