ihsa 10 yıllık evliyiz ve kiradayız başta kayınvalidem ile oturcaktık ama kayınpederim bütün paralar bende toplancak herkese harclık ben vericem dediği için eşim de kabul etmediği için kiraya cıktık eşimin aklında asla ev almak yoktu dükkan almak istiyodu cok şükür dükkanı aldı bu aralar ev almak istiyo zaten bende taşınmak istyorum çevremde hep yaşlılar var ve oturduğum binada ev sahibimizin annesi var herşeyi benden bekliyo yan taraftaki binadada eşimin akrabası var oda herşeyi benden bekliyo insan kullanmayı seviyolar o yüzden bi an önce burdan taşınmak istiyorum artık bıktım yani