ssydaa hanlnim benim bebeğim bir yaşına yaklaşıyor şuan 5 numara kullanıyoruz. Şimdiye kadar sızdırma yapmadı. Hepsini denedim açıkçası en iyisi prima bence, ama prima pahalılığından goon ile kurtuldum. Sleepy ile hep sızdırdı. Nefret ettim o bezden.
hanlnim ssydaa bebeğim küvözdeyken prima kullandık eve geldiğinde poposu pişmişti… zor geçirdik o ara molfix denedim o da geçerken tekrsr pişirdi… bizde sleepy ile rahat ettik. Bebeğim sıvı kaka yaptığı oluyor hiç sızdırmadı sleepy ile🫠