1fgn Selam kızlar D vitamini fazlalığı bingildagi kapatıyormuş aranizda kullanmayan doktoru onermeyen ya da düzensiz kullanan var mı bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler
deletedmom555 1fgn ben Bi kac kere verdim sonra bıraktım ne kan ilacı ne d vitamini hiç bişey kullanmıyorum bu ilaçlar Bi kac senedir moda oldu kimbilir kimin cebini zengin etmek icin alıp bize veriyorlar işim olmazzzz 🤨🤨
Miray08 1fgn d vitamini kullanıyorum kullanılmasıda gerekli bence.. bebeğe 3 damla kendime 5 damla şeklinde alıyorum .
1fgn deletedmom555 bende düzensiz veriyorum güneşlenmeye çalışıyorum, bingildagi erken kapattığı söylendi bilemiyorum ama. Evet dediginiz gibi önceden yoktu damlalar falan
1fgn Alptugba erken kapanması bebegin beyin gelişimini etkiliyormuş o yüzden sizlere de danışmak istedim
Sevde123 Ben düzensiz kullandım aklıma geldikçe verdim ama özel Bi sebepten değil sadece aklıma gelmiyordu
Cihangirinannesi35 Bende hergun vermeye calisiyorum bazi gunler unutuyorum ebe dah iyi gelisecegini soylemisti
Cicekimftm Handecelik yazdım yazdim sildim bende. Otizm sebebi olarakta görülebiliyor d vitamini eksikliği. Bazı insanları anlamak gerçekten çok zor. O sebeple yormuyorum kendimi.yorumları okuyup sinirleniyorum 😏
E_Defne 1fgn anne sütünde eksik olam tek vitamin d vitamini onuda dısardan takviye yoluyla bebege vermemz gerekiyo aksi takdirde bıngıldagı kapanmaz
Alev_ Bebeğimin bıngıldağı 3. ayda küçüldüğü için doktorum d vitaminini kestirdi. Ne zaman güneşli bir gün olursa dışarı çıkartıp doğal yoldan d vitamini almasını sağlıyorum.
Smyra58 Alev_ benim bebeğime de öyle dedi kafası da öne doğru ınceliyo dedi ayın 14 ünde başka doktora goturcem inşallh kötü bişwy olmaz
Gktg 1fgn beenn malesef kullanmıyorm bir ay kullandım ondada yanlış bilgi yüzünden fazla vermişim hem bıngıldagmz kapandı hemde d3 vitamin fazlalıgı çıktı sınırdaydı biraz daha verseydim zehirlenebilrdi o yüzden kontrol altındayız
1fgn Gktg d vitamini fazlalığını nasıl tespit ettiniz kan tahlili yapılmıştır ama hangi şikayetle doktora gittiniz acaba
Tly16_ 1fgn d vit eksikliğindede neler oluyor onuda okuyun, bilinçsizce buraya fazlalığı da bıngıldak kapanıyor yazmışsınız, zaten kapanması gerekiyor açık kalacak değil ya, anneleri yanlış yönlendirmiş ve yanlış bilgilenme yapmış oluyorsunuz
Funda0161 Tly16_ Bıngıldak elbette kapanacak ama beyın gelısımı devam ettıgı için vitamın fazlalıgı erkene sebep oluyor mesele burda zaten bızzat kendım o hatayı yaptım ve doktordan öğrendiğim budur.
thelittleprince Tly16_ tabiki de kapanacak ama erken kapanmasından bahsediyor postta. Bu da bir sorun erken kapanmaması lazım. Ayrıca bu göreceli bişey kimse kimseyi eleştirmesin. D vitamini hiç kullanmayıp da çocukları gayet sağlıklı olan anneler tanıyorum. Bıngıldakları da kapanmış. Şunu kesin yapman lazım yada bunu kesin yapmaman lazım diye kesin yargılarda bulunmak hata aslında. Her çocuk farklıdır her bünyenin gereksinimi farklıdır. Annelerimiz bizleri d vit ile büyütmedi çok şükür bıngıldaklarımız da açık değil.
1fgn Tly16_ amacım yanlis bilgilendirme yapmak değil aksine tecrübe edenlerden bilgi almaya çalışıyorum, bıngıldak elbette kapanacak ancak vaktinden erken kapanması da sorun oluyormuş. Ayrıca burda bi şeyler okuyan soran anneler benim sorumla yanlis yönlenmez.
Denizege07 1fgn ben new jersey de yaşıyorum canım burda ne d vitamini ne kan ilacı bebeğe verilmiyor ben de kullanmıyorum
Gktg barbarosunannesi kullandıgım coledan markası 1 damla vermem gerekirken bana 3 damla denildi diger d3ler gibi degilmiş bu daha agırmış galiba o yüzden 1 damla verilmesi gerekiyormuş yanlış bilgi sonucu ama çok şükür bişe olmadı
Rose21 1fgn başta düzenli kullandım sonra hiç kullanmadım hoşuma gitmedi oğlumda yan etkiler yapıyordu. 1 yaşına bastı bayagidir kullanmıyorum.
Mirayneva 1fgn mrb ben sağlık ocagindan temin ediyordum kan ilaci hariç çünkü o dislerde leke yapiyormus disardan ucretli aliyorduk ama d vitamini ile bıngıldak kapanmasının alakası yokmuş ebemiz ve doktorumuz öyle söyledi bize bilmem ne kadar doğru ama ben duzensiz kullandim doktor kontrolünde bıraktık tabi bıngaldagina baktı doktor kapanmamıs dedi bende o zaman d vitaminine devam edelim dediğimde d vitamini bıngıldak kapanması için değil dedi güneş vitamini alamadigi için dedi bu arada biz güneş görmüyoruz 😄 Erzurum da yasadigimiz için
mom--98 Mirayneva çok eski bi post ama ben de kullanmıyorum bebeğim 5 aylık :( iştahsızlığı çok fazla d vitaminine mi bağlı acaba