usenmedimyaptimbirvelet bencorapkadiniyim_ çıkmıyor dersem kızar mısınızz🥺 munchkin suluk çıkıyor direkt
ilayprensesim usenmedimyaptimbirvelet satıcıya sorulan soruları inceledim orada aralık ayında ayrı pipet satışının olacağı yazıyor. Şuan stokta yokmuş. Satıcı aralıkta gelecek demiş ben bikaç gün daha bekliycem gelmezse bende yeni alırım artık 🤷🏻♀️
bikahveicelimmi usenmedimyaptimbirvelet hadi ya ay bilemedim o zmn muchkin in akitmayan bardaklari da olabilir
Poly-ana usenmedimyaptimbirvelet Ben hiç memnun kalmamıştım ondan hem akıtıyordu hemde işinde su kalınca koku yapıyordu
Poly-ana usenmedimyaptimbirvelet Biz kullanmıyoruz artık bardaktan içiyor sadece yada cam şişeden 2 yaşında
Rwerdst usenmedimyaptimbirvelet gelir ürün tekrar. İçilmeyecek gibi değilse idare edin ama İçilmeyecek şekildeyse yeni alın. En kötü ürün tekrsr çıkınca alırsınız birini meyve suyu için birini su için kullanırsınız 😅