usenmedimyaptimbirvelet Beyfendi delmiş de pipeti sürekli su akıtıyo her şey ıslanıyor. Acaba yeni bi suluk mu almalıyım yoksa tek pipet satılıyor mu bilgisi olan vae mı
bikahveicelimmi usenmedimyaptimbirvelet biz de yasamistik ayni seyi ben yenisini almistim. Ama bir daha olursa munchkin almam artik 🥲
usenmedimyaptimbirvelet bikahveicelimmi neden acaba munchkin’den ben çok memnunum aslında,oğlum pipeti ısırmadan önce hiç dökülmüyordu şimdi durduğu yerde pipetin üstünden su akıtıyor😂 sizin tercih edeceğiniz başka suluk var mı
bikahveicelimmi usenmedimyaptimbirvelet evet ben de akıtan suluğu şimdi meyvesuyu vermek için kullanıyorum yenisini 12+ ay olanlardan almıştım şimdilik bi sıkıntı yaşamadık ama bakalım😅 chicco var aklımda e bebekte satılıyor daha ulaşılabilir bişey olsun en azından
Poly-ana usenmedimyaptimbirvelet Ben hiç memnun kalmamıştım ondan hem akıtıyordu hemde işinde su kalınca koku yapıyordu
usenmedimyaptimbirvelet Lolik Rwerdst bencorapkadiniyim_ Asla bulamıyorum bi fotoğraf atabilir misiniz acaba
bencorapkadiniyim_ usenmedimyaptimbirvelet fotoğraf atmayı bilmiyorum. munchkin yedek pipet Bu şekilde arattıgımda 152 tane ilan buluyor🌼
Rwerdst usenmedimyaptimbirvelet indirimde bazen ürün kaldırıyor munchkin. Duyusal uçlu biberonunu önermiştim birine o zaman amazonda yurtdışındadan söylemişti. Bir hafta sonra ürünü yükselmiş lerdi.
ilayprensesim usenmedimyaptimbirvelet ay bende aynı durumdayım ama hepsi buradadaki yetkili munchkin satıcısında tek pipet bulamadım bulursanız bana da haber verin lütfen 🙏
usenmedimyaptimbirvelet bencorapkadiniyim_ çıkmıyor dersem kızar mısınızz🥺 munchkin suluk çıkıyor direkt
MeetJoeBlack usenmedimyaptimbirvelet Benim oğlan da hep pipetleri ısırıyor hatta büyüdükçe inadına yapmaya başladı. Hep yedek pipet alırdım ama daha geçen hafta yine almak istediğimde bulamadım . Ben de yeni suluk aldım zaten diğerini uzun süre kullanmış oluyor diye yenilenmiş oluyor .
usenmedimyaptimbirvelet MeetJoeBlack evet mantıklı bende alalı çok olmuştu neyse yeni bir tane alalım bakalım teşekkür ederim
usenmedimyaptimbirvelet bikahveicelimmi chicco var bizde mavi renk ben hiç beğenmedim onu ya çok da hijyenik gelmedi o
ilayprensesim usenmedimyaptimbirvelet satıcıya sorulan soruları inceledim orada aralık ayında ayrı pipet satışının olacağı yazıyor. Şuan stokta yokmuş. Satıcı aralıkta gelecek demiş ben bikaç gün daha bekliycem gelmezse bende yeni alırım artık 🤷🏻♀️
bikahveicelimmi usenmedimyaptimbirvelet hadi ya ay bilemedim o zmn muchkin in akitmayan bardaklari da olabilir
Rwerdst usenmedimyaptimbirvelet gelir ürün tekrar. İçilmeyecek gibi değilse idare edin ama İçilmeyecek şekildeyse yeni alın. En kötü ürün tekrsr çıkınca alırsınız birini meyve suyu için birini su için kullanırsınız 😅