ebrarglnr anca bu kadar benzeyebilirler , benim kızım da 4 kiloya yakın doğdu 2 ay falan normal gitti sonra meme reddi ek gıda cart curt derken zayıfladı. Şu an 9 ay 10 günlük sanrm 8,5 kilo falandır. Valla bende o kadar sıkıldım ki. Aaa ne kadar küçük falan diyorlar. Ağızlarına çarpasım geliyor bir de saçma sapan hamurlu şekerli tarifler veriyorlar kilo alsın diye . Sanki ben bilmiyorum karbonhidrat yedirip çocuğu şişirmeyi. Her ne kadar artık kafaya takmicam desem de takıyorum yani bende artık çocuğuma bakınca üzülüyorum istemsiz. Hatta gittikçe sanki zayıflıyor küçülüyoe gibi geliyor gözüme. Çok şükür sağlığı yerinde önemli olan bu sadece.