cansusrgl Merhaba Cansu, yorumunu yeni gördüm. Kusura bakma. 😊
Birkaç kriter oluyor
- Başını dik tutabilme
- Destekli oturma
- Göz ve el koordinasyonu
- Dil itme refleksini kaybetme
- Yemeğe/yediklerinize ilgi duyma
Ek gıdaya başlamak için bunların hepsi ✔️ olması gerekiyor.
Bebeğin henüz çok küçük. 🥰 Zaman su misali… çok hızlı büyüyorlar. 8 aylık bir bebek annesi olarak şu anın tadını çıkarmanı ve acele etmemeni tavsiye ederim. 🙏🏻 Unutma, anne sütü ek gıda ile yarışamaz. Sevgiler ❤️