ecosummm Tam göğüsün altında, boşluk bir kısımda ağrı oluyor. Benim gastritim var ama bir dönem dediğin gibi sırtıma vuruyordu ağrısı ve yemek yiyemiyordum. Bir ayda 8 kg vermiştim ve sürekli geğiriyordum. Su bile içsem midem ağrıyordu her şeyime bakıldı. Sonra endoskopi yapıldı ve çok yoğun bakteri olduğu ortaya çıktı. Safra kesesinde de belirtiler benzer. Hem safra kesene hem de midene baktırman gerekiyor. Eğer kronik bir şekilde devam ederse sığla yağı, zeytinyağlı kudret narı ve patates suyu gerçekten mideye iyi geliyor.