Endoskobi olacaktım, işim yogun olunca kaldı, ama siddetli mide ağrısı cekiyordum. Kazak bir arkadaşım patatesi rendele sıkıp suyunu ic dedi bir bardak, caresizce yaptım, 3 aydir ağrım yok. İşe yarar mi bilmiyorum bana iyi geldi. Surekli mide ilacı icmekten kurtuldum