2girlsmom benim kizim da 45 gunluk, 3 gundur orta derecede pisigi var, geciremiyoruz. Bugun doktor Molfix bez mi kullaniyorsunuz? Oyleyse degistirin, ben molfix bezde pisik vakalari cok gordum dedi. Biz dogumdan itibaren sleepy natural yenidogani kullandik, son 4-5 gundur prima pampers pure'a gecmistim. Pisigi ona bagliyorum, eski bezimize donduk.