susamtanem_ ENERCII takılıyorum canım😂😂 sizi anlıyorum ama bende demin normal şekilde post açtım kimse gelmedi tabiki yazmak yorumlamak zorunda değiller kaynana kavga yazdım ohoo gelen gelene
pozitifanne06 susamtanem_ testten çıksan tek kesin sonuç hamilesiniz 😂 üçlü test çok saçma geldiği için yaptırmamıştim. Böyle başlık acmaniza gerek yok bilen zaten cevaplar
susamtanem_ pozitifanne06 aslında ablamın testi bende hamileyken yaptırmadım hiç böyle testler:) vallahi kimse bakmayınca böyle deneyim dedim
betul97_ susamtanem_ Buradan anlaşılmaz canım doktorunuza gitmeniz gerekiyor doktorunuz ekrandan grafik olarak görüp ona göre yorum yapıyor
aslananne27 susamtanem_ bununla anlaşılmaz canım doktorlar grafige bakıyor bizde grafikten anlamayız 😊