Morzambaklar hopdedik Ne gibi bir sorun olabilir anlamadım 27 aylık oğlum hala kullanıyorum çünkü çorap giymiyor ve mecburen giydiriyorum. Siyah, gri ve beyaz kilotlu çorapları var.
aslananne27 hopdedik 29 aylık her kış giydiriyorum🤭🤭soğuk oluyor bidè benim oğlan parkenin üstünde hep oynuyor koltuk hali nedir bilmez alt katta yakmıyor yerler buz gibi😒 mecbur giydiriyorum
hopdedik aslananne27 evet bizimki daha o evrede degil ama tam soguklar oldugunda hareketlencek gibi , sizin giydirmeniz iyi olmus o zaman baya
Annegibi2006 hopdedik ben giydiriyorum 9 aylık emekliyor sürekli yerde havlu kilotlu çoraplardan aldım çok rahat oluyor
hopdedik Annegibi2006 forumda cogu kisi havlu kilotlu corap demis bende alayim bari birde lcw ye bakayim
muno112 Hiç giydirmedim bir yaşında. Sadece ince giydiği zaman altına bir pijama daha giydirdim o da 2 kez falandır. Hiç hasta da olmadı öyle doğru düzgün gerek duymadım o sebepten
hopdedik muno112 disari cikarken soguk oluyor ince pijama giydirsemde bacaklari buz gibi ayaklarinda oyle
hopdedik marsiyen o zaman kiz erkek hicbirine uygun degil kilotlu corap benim kan dolasimi icin degil de testisleri icin sikar mi diye dusnuyorum
ASnowflake hopdedik sadece dışarı çıkarken giydiriyorum oda çok kalın olmamak şartıyla eve gelir gelmez hemen çıkartırım (bir yere arabayla falan gidiyorsam giydirmem sadece dışarda gezerken giyiyor )
hopdedik Gltb corapli pijama bilekten corapli olanlar mi acaba benim ilk yazdigin yorumda onlardan gar alt giyim corapli
Gltb hopdedik evet bilekten çoraplı pijamalar daha önce kadife kumaş olanı almamıştım bu sefer onu aldım çoraplarda havlu kalın çoraplı gayet sıcak tutuyor
Smy3203856 hopdedik 2 oğlum var ikisine de hiç giydirmedim onun yerine cok soğuksa eşofmanının altına bi katta çoraplı altlardan giydiriyorum
Annegibi2006 hopdedik E bebekte var 6-12 aylık ben onlardan kullanıyorum büyük olsa da lastikli olduğu için tutuyor
aslananne27 hopdedik evet canım bizim ev sıcak ama oğlum surekli parkenin üstünde oynuyor halının üstüne hiç gelmez alt kattaki komşumda hiç yakmaz battaniye sarılı oturuyorlar yerler buz gibi bizim evin mecbur giydiriyorum karnı ağrır yoksa
hopdedik TulayGeriDon bursada yasiyoruz biz suan lodos fena ve sogukta ama kar sogugu yok zaten gecen sene kis bile olmadi ama bebek ile biz farkliyiz ya hani o yuzden olur mu corap diyorum ama oluyormus 🤔🖐️tesekkur ederim yorum icin
jtulub hopdedik tremdyolda kız çocuklar içindi ama yine de aldım 2 siuah 2 gri ama çok tüyleniyor toz tutuyor gibi. Parmak atları hep tüy :/
hopdedik jtulub civil e bebek ve lcw de varmis bende netten baktim trendyoldan ama guvenemedim zaten cok deli pahali da degil anladigim kadaryla diger yerlere bakarim ,tesekkur ederim🖐️
aylinburay hopdedik ben giydiriyorum çünkü ya örümcek de yada yerde yuvarlanıyor patik çorap varsa zaten hep çıkarır ama uyurken çıkarıyorum çorabı falan kan dolaşımını engelliyor
hopdedik aylinburay bizimkinde de gaz soeunu oldugu icin doktor corapla yatirin diyor , birde klasik eski kafa corapsiz bebe yatmazmis esim ve ailesine anlatamiyorum ayaklari soguk olunca hemen usumus diyorlar 😤
hopdedik Aptalllarsizi ayip birsey olmasondan degil ki saglik acisindan testislerine baski olur mu diye sonucta kiz bebek gibi degil pipisi ve yumurtaliklari disarda bez bol dursada corap giydirdigimde saricak ya o sorun olur mu acaba diyorum🤔😆 ama cogu kisi giydiryor anladigim kadaryla