İki aylık olmadan boğmaca aşısı olmadan yakalandı yeğenim çok ufaktı mos mor oluyordu ve doktorlara çocuğun morardığına inandıramıyorduk öksürük krizi geldiğinde birimiz sırtına vurup bebeği öne doğru eğip diğerimiz de havlu kağıdı ile ağzından balgamı alıyorduk kendi atamıyor çünkü sonra yaşlıca bi doktorun yanında öksürmeye başlayınca o anına tanık olan doktor bir hafta yatırıp tedavi etti şimdi büyüdü kocaman oldu çok geçmiş olsun sizede ama biraz zaman aldı tam öksürüğünün gitmesi