Bebeğim 1,5 aylık önce hapşırmayla ara ara öksürükle başladı hastalığı başka bir yerdeydik eve geldik akşam öksürüğü artmaya başladı zor nefes aldığını farkettim geç olduğu için sabah hastaneye götürelim dedik gece daha da arttı 12 den başlafı öksürmeye sık sık 4 e kadar bakıyordum ztn sık sık kalkıp tekrar öksürdü kalktım kaldırdım bebeğimi öksürük krizine girdi nefes alamadı yan çevirdim vurdum yüzüstü çevirdim vurdum 2-3 saniye nefes alıp tekrar öksürüyordu nefesi gidiyordu eşim hemen ambulans aradı bende bebeğe müdahale ettim nefes almaya başladı ama zorluk çekiyordu hala tekrardan öksürmeye başladı nefes gitti göğsü ile boynuna doğru elimi koyup vurdum köpüklü balgam çıkardı rahatladı biraz onu tekrar ettim hep ambulans geldi ztn ağlamasından anladı evet nefes almakta zorluk çekiyor dedi satürasyonda düşük çıkınca hemen götürdüler hastaneye bizde gittik oksijen verildi kan alındı kan değerleri düşüktü beynine oksijen gitmemiş tekrardan alındı kan saturasyona bakıldı fln biraz normale döndü doktorun gelmesini beklediler. Doktor geldi uzman doktorun görmesini istedi. Uzman doktora çıktı yatış verdi tekrar aynı şey olursa hastaneye yetiştiremeyebilirsiniz dedi. Boğmaca öksürükmüş bir tür enfeksiyon hastalığıymış ( yeni öğrendim bu hastalığı bende) hastanede yattık dün ara ara oksijen verildi öksürüğü azaldı çok şükür hapşırığı da tamamen kesildi. Bugün geldi doktor bu gece de bekleyin dedi . Atlattığı şey kolay birşey değildi tekrar aynı şey olursa görmem gerek dedi. Ama biz tedaviyi reddedip çıktık. Çünkü küçük bir bebek ama pek ilgi yoktu hastane ortamında da pek tutmak istemedik. Özel bir hastanede iyi bir doktor var. Eşim bu gece bekleyelim tam düzelmese ona gösterelim dedi küçük olduğu için başka doktorlara danışmakta fayda var dedik. O zamana kdr oksijen makinası ilaç falan aldık ( tabi doktora danışıp aldık ilacı) şimdi hastaneden çıkmakla kötü mü yaptım kalmalı mıydı diye düşünüyorum başına böyle birşey gelen varmı???