Biyologhanim Yasemin-1 bizde sprey kullanıyoruz, yıkamıyoruzda ama bi türlü bizden vazgeçmedi göbeğimiz 🙈
Aknnbusra Oğlum ağustos doğumluydu her gün yıkadım ve sprey sıkıp kuruladım. 4. Gün düştü. Şimdi kızım 15 günlük onu 2 günde bir yıkadım yine aynı şekilde sprey ve pansumanı yaptık hatta tam yapamadığım halde 6. Günde de bu düştü.
Dilbur Biyologhanim bizimki de geç düştü canım kişiden kişiye değişiyor o bide karnı tok olursa çabuk düşermiş derler
Dilbur Biyologhanim sarılık zaten annesi sütünü az alırsa artıyor canım sen karnını iyice doyurduğundan emin ol ama dediğim gibi bazı bebeklerde öyle benim göbeğimde geç düşmüş kızımın ki de geç düştü kardeşiminki de aynı şekilde
Mervemim Biyologhanim bizimkide 15. Günü düşmüştü canım bende korkmustum bu kadar geç düşermi diye ama bebekten bebege fark ediyor kuruysa koku falan yoksa endişelenme düşer
IRB Biyologhanim koku yada akıntı gibi birşey yoksa endişe etmenize gerek yok demişti doktorumuz bize. Sizde merak etmeyin elbet düşecektir.
Nlgn Biyologhanim eskiler hep yaparmış bi iki damla damlatin. O sıra çocuk doktoruna gitmiştik göbeği düştü bakar mısınız dedik baktı iyi dedi