Biyologhanim 14 gün oldu hala düşmedi. Üstten kurumuş yarım açılmış gibi ama aşağı kısımdan sımsıkı bağlı. Bebekte huzursuz bende. Sizin kaçıncı günde düştü yada bizim gibi hala düşmesini bekleyen var mı ?
Mrveyll77 Biyologhanim doktorlar yıkamayın bişey sürmeyin düşer diyolar ama bizimde geç düştü 17. Gün o da eczaneden sprey aldıım sürdüm de öyle hemen ertesi gün düştü
Babybboy Biyologhanim benimde 12.günde düşmüştü herkes geç düştü demişti. Temizse düşecektir. Yada sağlık ocağına danışın rahatlatr belki sizi
Melinda101019 Biyologhanim her bebeğin bir olmuyormuş kordonun inceliği kalınlığına bağlıymış doktor geç düşmesi iyi demişti yani 20 günden sonrası problem zaten biranda düşüyor ne zaman kestiniz pansumanı ? Sprey vermişlerdi bize 1 hafta yaptık sonra kestik kurusun diye
Yorgunanne1 Biyologhanim zor oluuor yaa bizö 5.gün düştü rahat nfss almştm snrda tamamn kurumasını bkledk🤣 şimdi rhatz çok şkür sizinde tez vaktte düşer inşallah
IRB Biyologhanim bizim ki tam bi haftada düşmüştü. Göbek bölgesini hep kuru tuttuk. Göbek bağı düştükten bir gün sonrada yıkayabilirsiniz demişti doktorumuz.
idil1990 IRB gobek bagi dustukten sonra icinde sivi gibi bi madde oluyor acik yara gibi nasil olduda yika dedi sasirdim suan
IRB Biyologhanim koku yada akıntı gibi birşey yoksa endişe etmenize gerek yok demişti doktorumuz bize. Sizde merak etmeyin elbet düşecektir.
Yasemin-1 Benim 6. Gün düştü ben yıkamıştım bi kere. iyice kuruladıktan sonra sorun olmuyor bide daha hızlı ve mikrop kapmadan düşmesi için sprey kullanmıştım
Biyologhanim Yasemin-1 bizde sprey kullanıyoruz, yıkamıyoruzda ama bi türlü bizden vazgeçmedi göbeğimiz 🙈