ornitorenkperi havvahalil inşallah bulursun kuşum bizde çok araştırdık ama dönüp yüzüne bakmayacağın ev için 23 bin diyorlar üstüne 1000 lira da aidat
lylbet havvahalil ardıçlı tokileri önereceğim ama meram’a çok çok uzak muhtemelen istemezsiniz. Yine de yazmak istedim uygun fiyatlı oldukları için
ebru3457 kelebegiminannesiyim aaa yakınız sanırım bende sanayi mahallesindeyim kültür merkezinin karşısına kalıyor hemen caddenin diğer tarafı
bittercikolata__ havvahalil Hadimi parkin o civarlarda az daha uygun bende meram tıpa yakınım 20 den aşağıya ev yok
kelebegiminannesiyim ebru3457 aslen buralı değilim. Adanalıyım. O yüzden buraları bilmiyorum açıkçası canım yeni geldik sayılır
efeninannesi4207 havvahalil konya da baya yüksekmiş ya ben Konya’nın ilçesinde oturuyorum şuan 5 bin,kardeşimin kirası 6 bin annemgilinki 9 bin buralar çok ucuz ve askeri ücret alıyor eşim geçiniyoruz da
ebru3457 kelebegiminannesiyim bizde öyle haziran ayında taşındık Aksaray’a bizde daha önce İstanbul’da oturuyorduk taşınalı 5 ay felan oldu bende tam bilmiyorum ama o tarafta kadın aktivite merkezi var havuza geliyordum bende arada oradan biliyorum
kelebegiminannesiyim ebru3457 aynen kadın aktivite merkezini biliyorum. Emre tapduk kitap konağını biliyor musunuz aynı güzergah üzerinde
ebru3457 kelebegiminannesiyim evet biliyorum bi kaç kere önünden geçtim bu arada memur felanmısınız yoksa eşiniz mi oralı yeni taşındık dediniz ya
ebru3457 kelebegiminannesiyim bizde eşimin mesleğinden dolayı eşim memur tahin dolayısıyla geldik ikimizde İstanbul’da yaşıyorduk normalde ama ben Sinopluyum eşim Ordulu aslen bu arada Instagram hesabım ebrukuscu1 istersen oradan yazabilirsin daha rahat konuşuruz tabi yazmak istersen canım
yagmur_vera havvahalil Merhaba, ev bulabildiniz mi ? Biz de Aydında 3+1 evden oturuyorduk. Ev sahibimiz kirayı 7,500 den 22 ye çıkardı. Biz de Konya’ya taşınmayı düşünüyoruz. Sahinimden baya baktık 2+1 13-15 civarlarında bulursak hemen taşınacağız.