cansu2600 bebeklerin ilk ay göz yaşı olmaz diyo bazı doktorlar ama bizimkinden yağmur gibi akıyodu güzel kızom o kabus gibi günler hiç geçmeyecek gibiydi hala daha korkuyorum yine başlarsa diye o derece bittiğine inanamıyorum 🤭 normalde 3 ay olmadan bitti de işte alışkanlık ağlamaları devam ediyo bi süre daha onlar yalancıktan işte🥰 oyunlar şarkilar danslarla unutturduk o ağlamaları da. Darısı size inşallah 🎀